Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

0
Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

W dobie tak szeroko postępującej informatyzacji, skomputeryzowania dostrzegalnego praktycznie w każdej jednej branży, na ogół ciężko jest się obejść bez strony internetowej. W konsekwencji tego jak grzyby po deszczu wyrastają zupełnie nowe punkty usługowe zaliczane do niezwykle dzisiaj popularnych agencji reklamowych czy też placówek interaktywnych.

Poza programistami czy marketingowcami, podstawą ich funkcjonowania okazują się świetnie wyszkoleni, kreatywni i doświadczeni graficy komputerowi. Ze względu jednakże na tak bardzo szeroko rozpowszechniony zawód grafika, agencje biją się między sobą o solidnego pracownika. W niniejszym poradniku podpowiemy zatem, gdzie i w jaki sposób zabierać się za poszukiwania dobrego grafika.

Wydawać by się mogło, że skoro panuje ogólny kryzys i stopa bezrobocia rośnie, nie trudno o wyszukanie dogodnego pracownika na każde stanowisko. I otóż jak się okazuje, w pewnych branżach, nawet tych bardzo popularnych, chętnie wybieranych jako ścieżki kształcenia przez ludzi młodych i równie chętnie wykładanych na uczelniach wyższych czy w szkołach policealnych, panuje pewnego typu deficyt.

Tak jest właśnie w zakresie zawodów programisty oraz charakteryzowanego tu grafika komputerowego. Znalezienie kogoś, kto będzie pomysłowy, nowoczesny w swych wizjach twórczych oraz pracowity i zechce dla nas pracować, to niekiedy naprawdę twardy orzech do zgryzienia.

Rekrutacja może być trudna, skomplikowana oraz pracochłonna. Projektant graficzny powinien mieć z jednej strony zdolności, predyspozycje, wiedze teoretyczną, ale także i umiejętności praktyczne, czyli doświadczenie. Co więcej, tego rodzaju profesja bazuje na indywidualizmie. Coś, co z mojej perspektywy wydaje się ładne, estetyczne, ciekawe, wcale nie musi być tak samo odbierane przez Ciebie.

Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

A zatem ogólnie przez jednych uznawany za świetnego grafika spec, może być zupełnym przeciętniakiem w oczach drugiego pracodawcy. To wszystko przekłada się zatem na czasochłonne i żmudne procesu naboru pracowników na pozycję grafika.

Znalezienie grafika powinno być uzależnione nie tylko od naszych indywidualnych preferencji, gustu, zapotrzebowania czy tego, ile jesteśmy w stanie mu zaoferować pieniędzy, ale przede wszystkim od wytypowania stosownych miejsc poszukiwań przyszłego pracownika. W tym celu istotne jest zatem nieograniczanie się do jednego źródła.

Korzystaj z ogłoszeń samodzielnie dodawanych przez Ciebie na serwisach z anonsami, ale też śledź jakie portfolia mają w sieci czy właśnie na portalach branżowych freelancerzy, czyli wolni strzelcy, którzy do tej pory działają w pojedynkę, na własny rachunek. Warto również zainwestować w portale crowdsourcingowe, a więc konkursy.

Przykładem są 99 designs czy designer.pl. jakie opierają swoje funkcjonowanie na konkursach graficznych. Prawdziwą kopalnią informacji jest także poczta pantoflowa – a zatem informuj jak najwięcej osób, że kogoś poszukujesz, a może akurat znajomy znajomego jest poszukującym etatu grafikiem?

Jak zrobić broszurę?

0
Jak zrobić broszurę?

Niezależnie od tego, jaki rodzaj działalności prowadzisz, w każdym przypadku potrzebne okazuje Ci się przede wszystkim stosowne rozpowszechnienie Twego biznesu. W tym celu warto zainwestować w rozmaite nośniki reklamowe, do jakich zalicza się chociażby klasyczne broszury. Wykonanie ich nie jest bardzo czasochłonne, ani tym bardziej szczególnie trudne. O tym jak zrobić swoje pierwsze broszury dowiecie się z naszego poradnika.

Potrzebujemy drukarki, tuszu, zdjęcia. Każda broszura powinna opierać się na konstrukcji składającej się z kilku stron. Przeważnie jest ich sześć. Pierwsza powinna stanowić swego rodzaju zaproszenie, a więc dany komunikat bądź zdjęcie, jakie będzie swego rodzaju zachętą dla odbiorcy Twych usług, który skusi się na zajrzenie w broszurę. To pierwszy krok w celu zapoznania się z ofertą, jaką przedstawiasz przez obraną grupę docelową.

Jeżeli chodzi natomiast o stronę końcową broszury, to na ostatniej stronie musi być komplet informacji odnoszących się do aktualnych danych kontaktowych z Twoją firmą czy Tobą samym. Mowa tu o adresie, telefonie, faxie. Co z pozostałymi stronami? Na czterech pozostałych zamieszczasz wszystko to, co chcesz przedstawić swym być może przyszłym konsumentom.

Nie zanudzaj czytelników nudną broszurą. Jej funkcja powinna się opierać przede wszystkim na zwróceniu uwagi odbiorców. Nie możesz zatem zarzucać zbyt męczącymi treściami, pisanymi w dodatku drobnym druczkiem. Tekst ma być ciekawy oraz błyskotliwy.

Musi pokazywać historię, jaką chcesz w skrócie przekazać swym potencjalnym klientom. Wymyśl zatem jakąś konwencję i trzymaj się jej. To, w jaki sposób Twoja broszura będzie robiona pod względem technicznym, także ma ogromne znaczenie, a mianowicie musisz uzależnić na przykład rodzaj czy wielkość czcionki od tego, kto ma czytać Twój katalog. Istotne jest jednakże, aby przebierając w czcionkach, postawić na tę, która będzie czytelna, właściwie wyrazista i nie rozmyje tekstu. Powinna zainteresować, przykuć wzrok odbiorcy, a nie go zmęczyć.

Jak zrobić broszurę?

Idealnym wariantem, jeśli chodzi o rodzaj czcionki, jest Times New Roman – klasyczny typ czcionki, jaki jest bardzo klarowny, nawet gdy w grę wchodzą niewielkie literki. Poza tym tekst pisany w tej czcionce da się przeczytać nawet, kiedy jest on w ruchu. A teraz konkretny na temat tworzenia broszury i najważniejsze wskazówki.

Istnieje opcja wykreowania broszur liczących między cztery a czterdzieści osiem stron, ale im więcej stron tym w praktyce gorzej, bo komu chce się czytać aż tak obszerne katalogi?

Kto ma na to czas i aż tak silnie się w lekturę angażuje? Nie przesadzajmy też w odwrotną stronę, to jest przedstawiając broszurę zbyt krótką, jaka będzie wyglądała na niedokończoną. Optymalne rozwiązanie to broszury mieszące się stronicowo w przedziałach między sześć a osiem stron. Nie szczędźmy na jej wydrukowanie dobrej jakości papieru. Musimy także stworzyć ją jako estetyczny katalog, atrakcyjny pod względem graficznym.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

0
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadząc sklep internetowy, trzeba przygotować się na wyrastającą jak przysłowiowe grzyby po deszczu, silną konkurencję rynkową. W zasadzie rywali branżowi pojawiają się w każdym jednym sektorze bez wyjątku, bowiem standardem od pewnego czasu stało się istnienie w sieci, jeśli tylko zakłada się jakikolwiek biznes. Tym samym trzeba wysilić się, aby wybić się na tle konkurentów i pokazać, że to właśnie nasza oferta jest z wszystkich prezentowanych konsumentowi propozycji najbardziej atrakcyjna. Jak to zrobić? Poczytaj nasz poradnik zawierających kilka cennych i wartościowych wskazówek.

Pozycjonowanie

Jednym z podstawowych zabiegów o charakterze reklamowym, który zawsze powinien wystąpić, kiedy decydujesz się na otworzenie witryny internetowej mającej działać jako klasyczny sklep prosperujący online jest SEO. Seo czyli Search Engine Optimalization to nic innego jak potocznie mówiąc – pozycjonowanie. Polega ono na zwiększaniu pozycji danej witryny www w wynikach wyszukiwania w konkretnej wyszukiwarce internetowej, na którą SEO danej strony jest prowadzone.

Przede wszystkim wchodzi wówczas w grę Google, o to najpopularniejsza i najszerzej wykorzystywana wyszukiwarka sieciowa. W praktyce zabieg ten opiera się na zwiększaniu pozycji w rankingu Google określonej strony, a więc automatycznie im wyżej jest ona w wynikach zapytań użytkowników sieci, tym rośnie prawdopodobieństwo, że konsument natrafi właśnie na tę stronę, szukając jakichś dóbr czy usług.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Generalnie internauci są dość leniwi i najczęściej stawiają oni na korzystanie z oferty tych firm czy osób, które po wyszukiwaniu w Google wyskoczą im na pierwszej, drugiej, maksymalnie trzeciej stronie. Mało kto przegląda strony kolejne. Polepszanie pozycji strony jak najbardziej jest zatem trafionym wariantem. Obecnie mało kto, kto prowadzi sklep internetowy nie decyduje się na znalezienie osobistego pozycjonera czy też nawiązania trwałej współpracy z agencją interaktywną, specjalizującą się w realizacjach kampanii SEO na profesjonalnym, najwyższym i skutecznym poziomie.

Ogólnie rzecz biorąc, za SEO nie płaci się w porównaniu z innymi formami reklamowymi szczególnie dużo środków pieniężnych, bowiem albo właściciel strony wybiera opcję abonamentu- stałej płatności za usługę, albo płatności dopiero po tym, jak wyniki zostaną osiągnięte i ta druga metoda jest dużo bardziej wygodna, opłacalniejsza i sprawiedliwsza z perspektywy zleceniodawcy SEO.

Adwords

Świetną formą generowania ruchu dla klasycznego sklepu działającego w Internecie okazuje się również Adwords, który natychmiast powoduje pojawienie się konkretnych, dostrzegalnych automatycznie zalet. Istotne jest tu skonfigurowanie kampanii, doładowanie konta i w zasadzie na tym koniec.

Reklamy są od razu wyświetlane po wpisaniu danych fraz w sieć. Jest to sposób na ściągnięcie klientów, poprzez tworzenie większego ruchu na witrynie. Jeżeli chodzi natomiast o to, jak skonfigurować kampanię to nie jest to jakiś szczególnie skomplikowany zabieg sam w sobie, ale kluczowe jest tu dokładne, trafne dobranie słów do kampanii. W tym celu dobrze jest skorzystać z narzędzia, jakie proponuje Google, to jest Keyword Planner.

Jaki hosting pod sklep internetowy?

0
Jaki hosting pod sklep internetowy?

Obecnie sporą część witryn sieciowych jakie istnieją w Internecie tworzą platformy funkcjonujące jako klasyczne sklepy internetowe. Tego typu działalność jest na ten moment niesamowicie szeroko rozpowszechniona.

Witryny te cechuje natomiast ogromna rozmaitość, ich duże rozbudowanie, które sprawia, że stanowią one potężne platformy. W konsekwencji takiej obszerności prezentowanych treści, sklepy te zużywają sporo transferu. Konieczne jest zatem zwrócenie uwagi na to, żeby wybrać właściwy hosting, jaki umożliwi płynne, sprawne i bezproblemowe działanie sklepu w optymalnych warunkach.

A zatem dobrze dostosowany hosting sprawia, iż strona „hula” bez zawieszania, błyskawicznie ładuje się i nie ulega od razu przeciążeniu, kiedy śledzi jej zawartość wielu użytkowników. Dlatego też, decydując się na prowadzenie biznesu w sieci pierwsze, na co w szczególności trzeba zwrócić uwagę to optymalny z perspektywy Twej witryny hosting.

Przeważnie jednak właściciele biznesów z kategorii e-commerce postanawiają zaoszczędzić na kosztach jak się tylko da, w konsekwencji tego wybierają opcję dość taniego hostingu. Jest to możliwość redukcji należności, jakie ponosimy za tego typu usługę, ale ryzykujemy na prawidłowości działania naszej strony. Pierwsze, na co należy zwrócić szczególną uwagę, kiedy decydujemy się na wybór firmy proponującej hosting, to jego lokalizacja. Ponadto popatrzmy także na to, czy dostawca hostingu oferuje nam backup danych.

Jaki hosting pod sklep internetowy?

Przecież po to prowadzisz biznes w sieci, aby przyciągać do niego jak największe grono konsumentów. Klienci muszą być zadowoleni nie tylko z jakości proponowanych przez Ciebie usług czy wyrobów, ale także ze sposobu docierania do nich. Kto bowiem, kto chce kupić jakikolwiek wyrób online, będzie miał zaufanie do strony – sklepu internetowego – który działa powolnie, ślamazarnie, non stop wieszając się?

Warto zatem, aby mieć gwarancję, że do takich sytuacji nie dojdzie i nie zwiedziemy naszych konsumentów, od razu podpowiedzieć Twojemu przyszłemu dostawcy, w jakim celu potrzebujesz hostingu i jaki rodzaj działalności sieciowej zamierzasz prowadzić. Dzięki temu dostawca hostingu będzie wiedział, na jakim serwerze postawić Twój sklep, aby nie zacinał się podczas przeglądania jego oferty oraz podołał nawet dużemu obciążeniu.
Świetną formą hostingu dla sklepu internetowego jest hosting współdzielony SSD.

Tego rodzaju opcja polecana jest zwłaszcza dla stosunkowo niedużych sklepów sieciowych. Polega to na dzieleniu strony jej zasobami oraz mocą obliczeniową z innymi stronami, jakie także działają w oparciu o konkretny, ten sam serwer. To jest forma często spotykana chociażby z tego względu, że to rozwiązanie dość ekonomiczne.

Nie generuje większych kosztów, lecz nie jest to w stu procentach bezpieczna i pewna lokalizacja strony na takim serwerze. Dlaczego? Otóż jeżeli na danej współdzielącej z nami stronie www nagle pojawi się nieprzewidziany wielki ruch i liczba odwiedzin będzie szczególnie wysoka, zajęta zostanie pamięć RAM na serwerze, a to przełoży się na problemy ze sprawnym działaniem naszej strony.

Dobrym wariantem przypadku dużych witryn sieciowych – sklepów potężniejszych zasobowo – jest serwer VPS oraz dedykowany.

 

Linki dofollow i nofollow – jak wpływają na pozycjonowanie stron?

0

Terminy linki dofollow oraz nofollow ewidentnie wiążą się z dziedziną marketingu interaktywnego, inaczej zwanego marketingiem internetowym, a mianowicie pozycjonowaniem stron www. Wraz z początkiem funkcjonowania najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki witryn jaką jest Google, pojawiło się szaleństwo wprowadzanych linków.

Wynikało To z faktu, iż wówczas jeszcze algorytm Google nie miał zdolności wyróżnienia, która strona jest fachowa, lepszej jakości i wiarygodna, a która to jedynie sztucznie utworzone zaplecze niskie jakościowo.

W konsekwencji tego bardzo dużego znaczenia nabierała ilość linków jakie przekierowywały do danej strony www. Praktykowano zwyczaj, aby było owych linków jak najwięcej. W konsekwencji tego zaczęto tworzyć masowo pojawiające się strony napchane rozmaitymi linkami i wtedy też zaczęły pojawiać się popularne pojęcia linków nofollow i dofollow.

Generalnie na topie stały się niskie wartością strony zapleczowe, jakie określano mianem pressel-pages. Były także wtedy modne strony kopiujące inne strony a także królować zaczęły systemy wymiany linków. W zakresie pressel pages natomiast należy podkreślić, iż często zajmowały one pierwsze pozycje w rankingu wyszukiwań, a to wszystko z tego względu, iż miały ogrom linków przychodzących ze stron śmieciowych, zaliczanych do SPAM. W konsekwencji tego zdecydowano się z czasem na wprowadzenie zmian, większe uporządkowanie całego tego systemu działania Google i poprawienie jakości treści wyszukiwanych. W praktyce zaowocowało to pojawieniem się algorytmów Google Panda oraz Google Pingwin.

Algorytm Google Panda

Jest to funkcja, która pojawiła się dokładnie w 2011 roku i od tego momentu jest systematycznie wykorzystywanym algorytmem. Jego celem okazuje się poprawienie widoczności stron, jakie mają wysoką jakość. Non stop podejmowane są konkretne starania prowadzące do tego, żeby to, co użytkownik poszukuje za pośrednictwem popularnej wyszukiwarki Google jak najbardziej cechowało się solidną jakością i z perspektywy użytkownika Internetu było satysfakcjonujące.

Linki dofollow i nofollow – jak wpływają na pozycjonowanie stron?

Content marketing

Z trendem na poprawianie jakości treści internetowych pojawia się także poprawa contentu. Doszło do przeobrażeń algorytmu Google i w związku z tym istotna jest jak najwyższa jakość prezentowanych w sieci stron. Dzięki wartościowym treściom, czyli dobrym contentom możliwe okazuje się naturalne otrzymywanie linków przychodzących do witryny. Jest to więc krok na przód w porównaniu z początkami Google, gdyż wyszukiwarka nauczyła się odznaczać strony niskie jakościowo od tych solidniejszych. Podczas gdy kiedyś istotne były linki – jak najwięcej, teraz istotna jest nie ilość ale jakość.

Algorytm Google Pingwin

Algorytm ten zaktualizowano w 2012 roku. Celem tego zabiegu było wyszukanie wszystkich linków odsyłających do niskich jakościowo stron. A zatem wszystkie precle, witryny wykorzystujące SWL oraz linki z Allegro.

Nofollow i dofollow

Podczas gdy dofollow prezentują strony wysokiej jakości, jakie mają duży wpływ na pozycjonowanie stron, linki nofollow nie mają większej mocy, aby oddziaływać na SEO. Śmiało można zatem określić, że linki dofollow są o wiele bardziej wartościowe.

Pomysł na biznes w domu przez Internet

0
Pomysł na biznes w domu przez Internet

Nie musisz siedzieć na klasycznym etacie w korporacji czy grzać ciepłej posadki w biurze czy urzędzie w klasycznych godzinach pracy między ósmą a szesnastą. Dużo nowocześniejszą i wraz z biegiem czasu coraz częściej wykorzystywaną formą zarabiania jest pracowanie przez Internet.

W tym zakresie znajduje się bardzo wiele rozlicznych opcji, wśród których warto wyszczególnić między innymi prowadzenie platform blogowych, a także copywriting, działalność w mediach społecznościowych czy sprzedaż za pośrednictwem sklepów sieciowych.

Trafiony pomysł

Najważniejsze, od czego powinieneś wyjść, decydując się na zarabianie przez sieć, to wymyślenie sobie określonego pomysłu na biznes. Jest to zdecydowanie najistotniejsze, żeby postanowić czym będziesz konkretnie się zajmował.

Najlepiej popatrzeć z jednej strony na to, co jest na topie, co jest wartościowe i co cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony internautów. Bardzo dobrym kryterium poszukiwań tematyki naszego przyszłego bloga powinny być również nisze – wstrzel się w ten rodzaj usług, produktów czy zakres tematyczny, którego w sieci nie jest szczególnie dużo.

Wówczas łatwiej będzie Ci się wybić na tle konkurencji, jaka nie będzie wcale aż tak silna jak w przypadku branży bardziej rozpowszechnionych. Musisz także wiedzieć, że istnieje sporo rozlicznych typów dochodu pasywnego generowanego przez prężną i dynamiczną działalność w sieci. Czasami nie jest wymagany w ogóle wysiłek ze strony właściciela strony, która zarabia sama na siebie.

Początkowo bezpłatnie

Zaczynając biznes, jaki by on nie był, zawsze trzeba wyłożyć pewien kapitał początkowy. Niemniej jednak nie da się ukryć, iż w przypadku działalności w sieci ogólnie jest dużo taniej. Wcale nie tracimy środków pieniężnych, bo prowadzając bloga czy nawet sklep www nie potrzebujemy wynajmować placówki stacjonarnej na siedzibę punktu.

Pomysł na biznes w domu przez Internet

Nie musimy zatem zatrudniać kompleksowego personelu, zatem środki potrzebne na wystartowanie biznesu internetowego nie muszą być tak duże jak przy klasycznym podmiocie. Czasem, kiedy więc nic nie inwestujesz, dobrze jest uzbroić się w cierpliwość i nawet niekiedy zaproponować coś odbiorcom za darmo.

Przykładowo strona blogowa, jaka ma mieć charakter poradnikowy, dobrze jeżeli rozrusza się w sieci jako bezpłatny, nieprzynoszący zysków portal. Z czasem, gdy będziesz go skrupulatnie prowadził, zwiększał listę tematów na nim poruszanych, automatycznie zwiększy się liczba wyświetleń poszczególnych postów, a to przełoży się wkrótce na konkretne zyski.

Co pomoże?

Prowadzenie biznesu w domu za pośrednictwem sieci możemy jednakże skutecznie usprawnić i należycie wypromować. W tym celu warto skorzystać chociażby z kanały na YouTube. Ponadto możemy zainwestować w usługę pozycjonowania, jaka bazuje na szeregu działań SEO, opierających się na zabiegach zwiększających pozycję serwisu czy sklepu online w wynikach wyszukiwania Google.

Przydatne, ale już wymagające większego kapitału na tego typu inwestycję są tez kampanie Google AdWords, czyli standardowe reklamy płatne.

20+ serwisów z darmowymi zdjęciami do komercyjnego użytku

0
20+ serwisów z darmowymi zdjęciami do komercyjnego użytku

Nie musisz wcale, chcąc skorzystać w sieci z jakiegoś zdjęcia czy materiału graficznego, sporo za to przepłacać. Jedyne, na co powinieneś zwrócić, by stosownie zaoszczędzić środki pieniężne, to przede wszystkim darmowe serwisy udostępniające przeróżne fotografie bezpłatnie. My przygotowaliśmy zestawienie dwudziestu naszym zdaniem najlepszych portali. O nich wspomnimy poniżej.

Generalnie, podczas charakterystyki i tworzenia rankingu serwisów fotograficznych prezentujących za darmo swoje pokaźne zasoby, możemy wyszczególnić trzy kategorie – wyszukiwarki zdjęć w innych portalach, banki zdjęć z rozlicznymi autorami i strony fotografów zawodowych.

Google Images

Klikamy opcję „narzędzia wyszukiwania”, znajdująca się pod paskiem wyszukiwania i gotowe. Później stosujemy opcję „prawa do użytkowania”.

Freepik

To serwis umożliwiający szukanie treści, w tym grafiki, w wielorakich źródłach, bowiem portal ten bazuje na rozlicznych zdjęciach, wektorach, ikonach, grafikach.

Pexels

Wyszukiwanie opiera się na wertowaniu kolekcji stron z niniejszej listy. Zdjęcia chroni licencja Creative Commons.

Creative Commons Search

Pozwala na wyszukiwanie plików – zarówno zdjęć, jak również muzyki oraz filmów.

Flickr

To chyba na chwilę obecną największy bank fotografii, jaki dostępny jest w sieci. Dostęp do niego jest ogólny. Możesz natrafić tam zarówno na zdjęcia świetnej jakości, jak także kompletnie słabe projekty. Wyszukiwanie za pośrednictwem Flickr okazuje się jednakże dość czasochłonne, bo trzeba wertować w setkach zdjęć.

1001 Free Downloads

To serwis działający na zasadach zbliżonych do FreePik. Jest jedno źródło udostępniania zdjęć oraz elementów graficznych. Jakość materiałów tu prezentowanych jest jednakże na wysokim poziomie. Nie trzeba, podawać autora.

ByPeople

Ten serwis z kolei opiera się na szerokim spectrum obrazów w nim prezentowanych – pojawiają się różnorodne rodzaje grafiki. Jeżeli z bazy zdjęć chcesz skorzystać, powinieneś najpierw przeprowadzić rejestrację.

New Old Stock

Nieprzypadkowo nazywa się ten serwis New Old Stock, bowiem posiada bezpłatne zdjęcia pochodzące nawet sprzed dobrych kilku dekad! Nie tylko są tam udostępniane fotografie, ale tez grafiki oraz skany starych dokumentów. Nie jest niezbędne, pryz korzystaniu z baz tego serwisu, podawanie autora czy też stosowanie odnośników w postaci linków.

Picjumbo

Następny bank zdjęć, jaki posiada szeroki wachlarz zdjęć mocno zróżnicowanych pod względem ich tematyki. Cechuje owe fotografie solidna jakość.

ImCreator

Tu mamy do czynienia z wieloma kategoriami zdjęć, które są wysokiej jakości.

Public Domain Archive

W tym archiwum pojawia się naprawdę masa fotografii, jakie są silnie zróżnicowanie tematycznie. Nie trzeba podpisywać źródeł pochodzenia zaczerpniętych stąd zdjęć.

Pixabay

To doskonała opcja dla osób, które chcą znaleźć konkretny rodzaj zdjęcia – przedstawiające dane miejsca, czynności, zdarzenia itd. Jest tam aktualnie ponad 370 tysięcy dobrych pod względem jakości materiałów graficznych.

20+ serwisów z darmowymi zdjęciami do komercyjnego użytku

Magdaleine.co

W tym przypadku cechą charakterystyczną jest rozbieżność tematyczna i podział na liczne kategorie, do jakich zalicza się zwierzęta, środowisko, miasta i architektura oraz wiele innych.

Na wyżej wymienionych rodzajach serwisów, które prosperują jako darmowe bazy zdjęć i grafiki nie koniec. Warto również wspomnieć o kilku innych, również bardzo znaczących – Raumrot, Foodie’s Feed, Kaboompics, Splitshire, Barn Images, Gratisography, Little Visuals, Unsplash, SuperFamous, Startup Stock Photos, Getrefe, Jay Mantri, Resplashed.

Domowy biznes w Internecie

0
Pomysł na biznes w domu przez Internet

Nie jest powiedziane, że praca rozumiana jest wyłącznie, jako codzienne, regularne opuszczanie domu i wędrowanie na klasyczny etat do korporacji, urzędu, placówki usługowej czy firmy.

Duże grono osób decyduje się na wprowadzenie do swego życia namiastki wolności, a zatem postanawia oderwać się od żmudnej roboty od do i przerzuca na pracę przez Internet. Takie rozwiązanie jest jak najbardziej powszechne, modne i w dobie tak szeroko postępującej informatyzacji, realne jako źródło stałego zysku. Warto jednakże zwrócić uwagę na to, aby dobrze wytypować rodzaj sieciowego biznesu, na którym oprzemy swoje stałe funkcjonowanie.

Pasja

Numerem jeden są te biznesy w sieci, jakie bazują na hobby, zainteresowaniu ich właścicieli. A zatem nie powinno dziwić nikogo, że właściciel platformy blogowej tworzonej z prawdziwą pasją, a nie na siłę generowanymi treściami, odniesie sukces, wyróżniając się na tle silnej konkurencji rynkowej. Jeżeli lubisz to, co robisz i robisz coś z zamiłowaniem, na pewno na tym nie wyjdziesz niczym przysłowiowy Zabłocki na mydle. Warto zatem na biznes wybierać to, co jest naszym konikiem, do czego mamy smykałkę.

Oczekiwania

Kolejną cechą dobrego biznesu prowadzonego przez Internet jest jego wartość. Musisz więc spełniać oczekiwania i preferencje swych odbiorców. Pamiętaj, że działasz z myślą o nich, aby trafić w ich gust czy zamiłowania, a zatem nie może być tak, że prezentujesz im niską jakość czy brak wyczerpujących wiadomości. Powinieneś przekazać im to, czego poszukują, bazując przy tym na jak najlepszej formie przekazu oraz innowacyjnej technologii, która będzie dla nich komfortem.

Pomysł na biznes w domu przez Internet

Przykładem tego jest na przykład prowadzenie eksperckiego bloga poradnikowego. Musisz znać pełne narzędzia marketingowe, podążać za trendami i nowościami. Warto także wybierać skrupulatnie tematykę – nie tylko to, na czym się znasz, ale też to, co jest aktualnie na topie, bądź wręcz odwrotnie – naucz się trafiać w niszę, wypełniając swoim sklepem online, serwisem czy też portalem bądź blogiem lukę na rynku, w danej branży itd.

Możliwości

Korzystaj z tego, co masz dzisiaj pod ręką. Dobrą formą promocji Twojej działalności może być chociażby założenie konta na profilu społecznościowym, wykupienie opcji pozycjonowania, a także prowadzenie kanału na YouTube.

Zadbaj o dobry hosting, wartościowe treści, systematyczną publikację postów, skrupulatne formułowanie wpisów itd. Jeżeli już będziesz mieć jakiś zysk, warto zainwestować w profesjonalne kampanie Google AdWords. Pamiętaj jednakże, że nawet gdy podziałasz na swój biznes wszelkimi wyżej wymienionymi działami w postaci klasycznych dziś narzędzi marketingowych, nie od razu zyskasz kompletny sukces.

Gruntowanie swej pozycji na rynku wiąże się natomiast ze stopniowym kształtowaniem wizerunku, zdobywaniem konsumentów i cieszeniem się pozytywną reputacją wśród odbiorców. To konieczność wykazania się ciężką pracą, proces czasochłonny, ale zwracający się z nawiązką w przyszłości.

Pomysł na udany biznes internetowy

0
Pomysł na udany biznes internetowy

Żeby móc zaistnieć w sieci, wybijając się na tle silnej konkurencji, a także przyciągając uwagę coraz bardziej wymagających internautów, niezbędne okazuje się wymyślenie idei, jaka będzie strzałem w dziesiątkę i zyska zainteresowanie ze strony potencjalnej grupy odbiorców naszych treści.

Biznes internetowy opiera się na swobodnym stylu pracowania. Z jednej strony nie musisz trzymać się sztywnych ram czasowych, a zatem nie jest konieczne, abyś pracował od poniedziałku do piątku, w klasycznych godzinach 8.00 – 16.00.

Z drugiej strony jednakże, jeżeli chcesz ugruntować sobie na rynku silną pozycję i wyróżnić się na tle swych rywali w danym sektorze proponujących podobne usługi czy też produkty, z reguły wskazane jest, abyś na swój e-biznes poświęcał więcej czasu niż w przypadku zwykłego etatu odbębnianego często od danej godziny do danej godziny.

Pomysł na udany biznes internetowy

Musisz wykorzystywać wszelkie szanse, jakie przed Tobą stawia los. Jeśli nadarzy się okazja do dodatkowego zarobku, powinieneś zrobić wszystko, by nie przegapić tej okazji, bo może ona będzie decydująca, jeżeli chodzi o rozpowszechnienie Twego biznesu internetowego i przebicie się.

Biznes tego rodzaju jest dobrym wariantem nie tylko ze względu na komfort, z jakim się łączy, ale także biorąc pod uwagę skalę generalnych zarobków, jakie za jego pośrednictwem są realne. Otóż w takiej postaci z reguły możemy wyciągnąć dużo więcej, lecz w tym wypadku musimy mieć świetnie prosperującą firmę internetową, cieszącą się dużym zainteresowaniem platformę blogową czy obleganą przez internautów stronę www.

Zacznijmy zatem od pomysłu. Najlepiej zorientujmy się, co jest teraz na topie, ale też nie twórzmy czegoś na siłę, zaś skoncentrujmy swą uwagę na tym, co dla nas okazuje się najważniejsze. Mamy tu na myśli na przykład nasze zainteresowania, hobby itd. To bardzo ważne, żeby prowadzić biznes i się na nim znać. Nie zawiedziesz wtedy swych odbiorców, bowiem będziesz ekspertem w tej dziedzinie.

Jeżeli już masz konkretną ideę, koniecznie musisz postawić na właściwe rozreklamowanie swej firmy, a w tym celu niezbędne staje się przede wszystkim poddanie się rozlicznym formom działań marketingowych. Skorzystać można w tym celu na przykład z atrakcyjnych ofert agencji reklamowych czy też agencji interaktywnych.

Działają one kompleksowo, a w skład proponowanych przez nich usług zalicza się zabiegi takie jak pozycjonowanie, prowadzenie kont na portalach społecznościowych, zabiegi w social media, przeprowadzanie kampanii Google AdWords. Wtedy pozostaniesz na czasie i zastosujesz wszystkie możliwe „chwyty” przyciągające potencjalnych klientów.

Na koniec jeszcze kilka słów odnośnie kosztów biznesu internetowego. Są one niższe niż w przypadku tradycyjnej firmy i w przeliczeniu generalnym masz szansę zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych! To, na czym z pewnością nie powinieneś jednak oszczędzać w żadnych wypadku, to inwestycja w solidną wizytówkę firmową czyli profesjonalna stronę internetową.

Pozycjonowanie, czy AdWords – co lepsze i skuteczniejsze na klientów? [PORADNIK]

0
Pozycjonowanie, czy AdWords – co lepsze i skuteczniejsze na klientów? [PORADNIK]

Spośród szeregu rozmaitych rodzajów zabiegów reklamowych, jakie występują w sieci i są realizowane za pośrednictwem specjalistów z renomowanych agencji reklamowych, warto wyszczególnić między innymi dwie najbardziej dziś rozpowszechnione formy promocji stron www wszelkiego typu, jakimi są pozycjonowanie oraz AdWords. Na czym owe zabiegi polegają? Czym się charakteryzują i z jakimi zaletami się wiążą? O tym dowiesz się z naszych poniższych fragmentów tekstu.

SEO czyli pozycjonowanie

Jeżeli do tej pory nie miałeś jeszcze okazji korzystać z reklamy generowanej przez zabiegi SEO, obowiązkowo powinieneś wiedzieć, iż ten typ działań jest skuteczny, ale jego efekty nie są dostrzegalne od razu. Na rezultaty trzeba poczekać, niekiedy nawet kilka miesięcy od momentu rozpoczęcia skutecznego pozycjonowania.

Nie da się tu określić jednoznacznie, kiedy spodziewane efekty pozycjonowania się pojawią, bo zależy to od wielu czynników, w tym między innymi od branży, tego w jakim stanie jest strona oraz jak w międzyczasie będą zmieniały się algorytmy Google i co jeszcze wydarzy się w sieci. Musimy również wiedzieć, że wypozycjonowanie sklepu jest czasochłonne, ale jeżeli uzbroimy się w cierpliwość i spokojnie poczekamy, na pewno będziemy z jakości prac solidnych pozycjonerów zadowoleni.

Pamiętajmy jednakże, że aby właściwie wypozycjonować witrynę, w tym sklep www, konieczne jest wykazanie się specjalistyczną wiedzą dotyczącą szeroko rozumianego SEO, umiejętnością rozbudowywania contentu na niej zawartego, optymalizacją stron, zdolnością przygotowywania koncepcji strategii link-building.

Pozycjonowanie, czy AdWords – co lepsze i skuteczniejsze na klientów? [PORADNIK]

Samodzielnie niekoniecznie musimy się na tym znać, dlatego w przypadku braku wiedzy w temacie, powierzmy zabiegi profesjonalistom z agencji.

AdWords

Odróżnienie reklamy AdWords od reklamy organicznej w Google nie jest trudne Otóż można mówić o dwóch typach promocji w sieci – płatnej reklamie, jaka pochodzi właśnie z usługi Google AdWords, ale także bezpłatnej, która jest dla nas wręcz niedostrzegalna, jaką jest SEO czyli wyżej wspomniane i omówione pozycjonowanie.

Ta pierwsza to reklamy jawnie wyświetlane, które użytkownik może śmiało wyhaczyć samodzielnie, to coś co pojawia mu się za każdym razem, gdy szuka danych towarów czy usług. Jeżeli natomiast chodzi o pozycjonowanie, to wówczas mowa o nieco ukrytych zabiegach, jakich efektem jest wzrost pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania Google, ale nie ma tu typowej reklamy, która byłaby wychwycona gołym okiem przez internautę.

Co lepsze?

Ciężko jest stwierdzić, która z opcji jest lepsza na chwilę obecną i w co lepiej jest iść – czy pozycjonowanie, czy Google AdWords. Obie mają swoje wyraźne zalety. A zatem kampanie Google AdWords są elastyczne, w każdym momencie możemy zmieniać słowa a efekt działań w tym obszarze jest natychmiast dostrzegalny. SEO z kolei daje długotrwałe wyniki, jest tanią promocją i reklamowe dobry content.

ZOBACZ TEŻ