Jak wybrać dobrą agencję SEO (firmę pozycjonującą)

0
Jak wybrać dobrą agencję SEO (firmę pozycjonującą)

Decydując się na prowadzenie jakiegokolwiek biznesu, nieważne czy w sieci czy stacjonarnego, zawsze musisz postawić na odpowiednią promocję. W tym celu dobrze jest zrealizować między innymi profesjonalną kampanię reklamową stawiającą między innymi na usługi pozycjonowania. Jak wybrać optymalną z naszej perspektywy agencję SEO?

Zapraszamy do lektury treści znajdujących się w niniejszym artykule.

Agencji SEO i SEM zajmujących się promowaniem w sieci jest dzisiaj na pęczki. Wyróżniają się one między innymi rozmaitymi formami metod działania w zakresie szeroko rozumianego pozycjonowania. Generalnie wynika to z faktu, iż Google zaostrza systematycznie standardy, a w konsekwencji tego branża marketingu interaktywnego, właśnie z SEO na czele musi być regularnie modyfikowana. W praktyce na czym jednakże polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie, jak wskazuje na to już samo nazewnictwo tego procesu, bazuje przede wszystkim na rozlicznych zabiegach mających na celu podniesienie pozycji danej strony www w rankingu wyszukiwania Google.

W praktyce, jeżeli strona znajduje się wysoko, przekłada się to na zdecydowanie większe zainteresowanie ze strony potencjalnej grupy odbiorców. Nasz portal znajduje się wówczas na pierwszych stronach w wynikach zapytań, a zatem rośnie prawdopodobieństwo, że zwiększy się zainteresowanie nasza ofertą i to właśnie z niej skorzystają nasi usługobiorcy.

Pozycjonowanie jest o tyle dobrym wariantem w porównaniu z szeregiem innych reklam, że jeżeli już uda się zająć te wyższe pozycje wypracowane przez pozycjonerów, są one na dłuższy czas, a zatem nie ma problemu z tym, aby non stop inwestować grube kwoty w rozpowszechnianie swojego portalu czy prowadzonej działalności.

Jest to więc bardzo opłacalne z perspektywy czasu. Istotne jest jednak, aby postawić na taką agencję SEO, która będzie solidną firmą, jaka nie naciągnie Cię na koszty, ale faktycznie poprawi ruch na Twej stronie.

Jak wybrać dobrą agencję SEO (firmę pozycjonującą)

Warto czytać rekomendacje na temat agencji i w oparciu o to kryterium je wybierać.

Pozwala to na uzyskanie wiarygodnych opinii odnośnie działalności poszczególnych firm i zainwestowanie dobrze, w solidną firmę, która poprawi Twoje pozycje w sieci, przyciągając Ci nowych klientów.

Pozycjonowanie jest modne nawet jako samodzielnie wykonywany zabieg, ale oczywiście lepszym wariantem jest postawienie na specjalistów z większym doświadczeniem. Bardzo ważne, aby wybierać taką firmę pozycjonującą, która już ma ugruntowaną pozycję rynkową oraz działa na szeroką skalę. Dobrze jest połączyć pozycjonowanie z marketingiem w social mediach.

Poradą w wyborze odpowiedniej agencji SEO jest także właściwy dobór fraz. Nie daj się zwieść, że wyniki uzyskasz wtedy i wtedy. Raczej nie jest to realne, żeby jednoznacznie oszacować moment, w którym konkretnie Twoja strona www trafi na wyższą pozycję w sieci. Na pewno można mieć na to realny wpływ, ale nie wierzmy w opowiastki, iż bez wątpienia będzie to w określonym czasie.

Jak wybrać najlepszą platformę sklepową (i dlaczego czytanie recenzji to zły pomysł)

0
Jak wybrać najlepszą platformę sklepową (i dlaczego czytanie recenzji to zły pomysł)

Coraz więcej ludzi decyduje się na to, aby zrezygnować ze standardowego klasycznego biznesu wiążącego się z prowadzeniem zwyczajnego sklepu stacjonarnego, na rzecz utworzenia sklepu internetowego.

W czym takie platformy sklepowe prosperujące online są lepsze oraz w jaki sposób wybrać najlepszy system, aby nasza witryna przyciągała, a nie zniechęcała potencjalne grono odbiorców? Wszelkie wskazówki na ten temat zyskasz w ramach lektury naszego wirtualnego poradnika. Zapraszamy!

Sklepy online funkcjonujące utrzymują się w sieci poprzez odpowiednie oprogramowanie. Jego zadaniem jest natomiast koordynowanie prac poszczególnych elementów sklepu internetowego, a mianowicie magazynu, produktów, zarządzanie dostawami, sprzedażami, wysyłkami, uzupełnianiem braków w wyrobach itd.

Oprogramowanie tej kategorii określa się z kolei mianem systemu, a w technicznym ujęciu jest to tak zwany CMS e-commerce. W dosłownym rozumieniu to nic innego jak nowoczesny system zarządzania treścią e-commerce. Dzięki niemu sklep online w ogóle może zostać utworzony i ma szansę działać.

Obecnie jest na pęczki szeregu rozmaitych systemów CMS-owych konstruowanych przez programistów doświadczonych na tyle, że samodzielnie potrafią przygotowywać podobne systemy, jak także przez renomowane agencje reklamowe oraz agencje interaktywne.

Zanim jednakże postawisz na którąkolwiek z platform sklepowych, koniecznie musisz sobie uświadomić, iż tej kategorii produkty dzieli się na dwie podgrupy. Pierwsza to takie systemy, jakie potrzebują zainstalowania na indywidualnym serwerze, a drugie to takie, które takich instalacji nie wymagają, bowiem bazują w ramach sieciowej platformy sklepowej.

Jak wybrać najlepszą platformę sklepową (i dlaczego czytanie recenzji to zły pomysł)

W tym drugim przypadku zaletą jest to, że zyskujemy komplet funkcjonalności oraz integrację, nie trzeba instalować żadnych dodatków itd. Jeżeli wybierasz systemy na platformach, masz opcję zredukowania kosztów i tym samym poczynienia pewnych oszczędności, gdyż nie musisz wydatkować środków pieniężnych na usługi informatyka, serwer, instalowanie systemów, aktualizowanie i kopie bezpieczeństwa.

Do tego odpadają również instalacje rozszerzeń systemowych czy też wtyczki i wiele, wiele innych kosztownych elementów. Jedyne, co jest istotne natomiast to opłaty abonamentowe, ale te są dość niskim nakładem finansowym w porównaniu z kosztami generowanymi przez wyżej wymienione czynniki.

Niestety bardzo często to, jaki system platformy sklepowej wybiera przyszły właściciel sklepu online bazuje na rozmaitych recenzjach znalezionych gdzieś w sieci. Nie jest to jednakże w naszym uznaniu zbyt dobry wariant.

Dlaczego? Nawet najbardziej obiektywnie i rzetelnie przygotowana opinia, niestety w związku z dynamiką zmian następujących w sieci, po prostu traci swoją aktualność. W konsekwencji tego, recenzje nie są odpowiednim kryterium doboru systemu, gdyż przedstawiają informacje nierzadko wręcz przestarzałe.

Już lepszym rozwiązaniem jest samodzielna próba przetestowania systemów, ale pod warunkiem, że wiemy z czym się to je i nie będzie to dla nas strata czasu. Warto także skupić się na określeniu funkcji poszczególnych systemów i ich zalet.

Jak wybrać nazwę firmy / domeny by nie żałować po latach?

0
Jak wybrać nazwę firmy / domeny by nie żałować po latach?

To, co jako pierwsze przesądza o sukcesie Twojej marki, firmy, powadzonej przez Ciebie działalności to przede wszystkim jego rozpowszechnienie wśród potencjalnych klientów.

Nawet, jeżeli ktoś nie robi u Ciebie zakupów, nie wybiera na stałe Twoich usług, nie oznacza to, że kiedyś się na Twoją ofertę nie skusi, pod warunkiem, że będzie o Tobie w ogóle wiedział. Jednym z kluczowych elementów przesądzających o tym, czy zaistniejesz wśród silnej konkurencji rynkowej jest natomiast wybór właściwej nazwy dla prowadzonego przez Ciebie podmiotu gospodarczego.

Z nazwą będziesz utożsamiany non stop, przez cały czas trwania Twej działalności, dlatego też bardzo ważne jest, żebyś skutecznie dokonał wytypowania słowa, które ma określać to, co robisz i to, co proponujesz. Bardzo istotne jest, żeby na dobrą nazwę, właściwie rozważoną, wpaść od samego początku realizacji działalności.

Nie jest bowiem mile widziane skakanie po paru nazwach, zmienianych w stosunkowo krótkim czasie prosperowania Twego przedsiębiorstwa. Jak zatem powinna być dobra nazwa dla firmy i czym musi się ona cechować oraz wyróżniać? Spójrz poniżej. Przedstawiamy kilka cennych wskazówek na ten temat.

Po pierwsze – chwytliwa. To chyba najważniejsza cecha określonego nazewnictwa. Im bardziej ciekawe miano, do tego intrygujące, albo nierzadko nietuzinkowe, tym większe prawdopodobieństwo, iż wpadnie ono w ucho konsumentów. Jest to bardzo duża zaleta, jeżeli Twoja firma posiada godną uwagi, wyróżniającą się nazwę.

To już bardzo duży krok w drodze do rynkowego sukcesu. Jak wskazują wyniki analiz podmiotów, które bardzo szybko po tym, jak zostały założone przeżyły bankructwo, powodem tego najczęściej okazało się nic innego jak nie dotarcie do potencjalnej grupy targetowej. Wynika to natomiast z faktu braku stosownego nazewnictwo, które byłoby utożsamiane z tymi firmami i skłaniało do zajrzenia w ich oferty. Nawet najbardziej atrakcyjne propozycje kierowane do klientów, ale niestety nie wypromowane, nie mają szans na przebicie się.

Jak wybrać nazwę firmy / domeny by nie żałować po latach?

Sposobów poszukiwania nazewnictwa trafnego dla danej formy działalności gospodarczej to nie jest łatwy, ale mocno skomplikowany proces, który możliwy jest do przeprowadzenia w oparciu o parę charakterystycznych metod. Jedną z metodologii okazuje się unikanie kilku trendów, jakie już lata temu zrodziły się wśród początkujących przedsiębiorców.

Przykładowo, nie jest dziś mile widziane, aby tradycyjne firmy polskie miały specyficzną końcówkę „ex”. Nie zaleca się jednakże również stosowanie nazewnictwa bazującego na zakończeniu „pol”. Na pewno wynika to z faktu, iż tego rodzaju firm jest na pęczki i nie będzie to nazewnictwo chwytliwe czy w jakikolwiek sposób wpływające na rozpoznawalność naszego podmiotu i gruntowanie przez niego silnej pozycji wśród rywali.

Nie jest odpowiednim wariantem również stosowanie form skróconych, na przykład inicjałów, samych liter, jakie niewiele odbiorcom mówią. O wiele lepszym wariantem jest natomiast zastosowanie swych nazwiskiem czy pełnymi danymi – imieniem i nazwiskiem, zwłaszcza, kiedy są one oryginalne. Największe obecnie marki powstawały w ten sposób i ich miana są znane powszechnie po dziś dzień na całym świecie – McDonald’s, Marks&Spencer itd. Dodatkowo nazwa powinna być niezapomniana, niepospolita i unikalna.

Nie stosujmy jednak na siłę wymyślonych form słowotwórczych, nowomowy, trudno wypowiadanych słów czy obcojęzycznych.

Jak zabezpieczyć swój e-biznes przed atakiem hakerów

0
Jak zabezpieczyć swój e-biznes przed atakiem hakerów

Jeżeli prowadzisz biznes w sieci, musisz zawsze wziąć pod uwagę ewentualność, iż Twoja strona czy serwis jaki prowadzisz, w tym przede wszystkim będące łakomym kąskiem dla nieuczciwych internautów – sklepy online – mogą stać się obiektem ataków hakerów. Jest kilka sprawdzonych metod ochrony jakie śmiało można zaliczyć do profilaktyki antyhakerskiej.

O tym, na co zważać w szczególności, by zabezpieczyć swą witrynę, podpowiemy w poniższych częściach naszego wirtualnego poradnika.

Narażeni na oszustwo

Generalnie każdy, kto działa w jakikolwiek sposób, w dowolnym stopniu czy na wybraną skalę w sieci, zawsze ulega narażeniu na atak ze strony hakerów. Bardzo często ofiarami oszustów internetowych padają zarówno ci, którzy posiadają konkretne strony www na własnych serwerach, jak i ci, którzy maja serwisy na serwerach wynajmowanych, nad którymi czuwają firmy hostingowe, renomowane agencje reklamowe czy interaktywne z administratorami sieci na czele.

Jeżeli zależy Ci na ochronie swych danych i zapobiegnięciu charakteryzowanym tu zdarzeniom, koniecznie powinieneś odpowiednio szybko rozpocząć stosowne działania prewencyjne. W przeciwnym razie może być za późno, a konsekwencje niezabezpieczenia się naprawdę okazują się nierzadko drastyczne w swych skutkach.

Szereg negatywnych skutków

Gdy strona internetowa bądź e-sklep jaki prowadzisz, stanie się miejscem ataku hakerskiego, musisz liczyć się z faktem, iż jesteś narażony na szereg niekorzystnych działań internetowych oszustów.

Jak zabezpieczyć swój e-biznes przed atakiem hakerów

Do najpowszechniejszych zabiegów przez nich stosowanych zalicza się wykorzystywanie przejmowanego serwera do rozsyłki wiadomości śmieciowych, czyli SPAM, częstokroć szerzenia wirusów. Niekiedy będąca w Twoim posiadaniu witryna jest swego rodzaju „zakładnikiem”, a więc w zamian za nią trzeba zapłacić hakerom spore kwoty pieniężne, a wtedy przywracają oni serwisy do działania.

Dodatkowo możliwe jest przekierowanie ruchu dotychczas notowanego na Twej stronie na inne strony, w tym głównie spamerskie. Jedną z gorszych konsekwencji okazuje się także przejęcie danych osobowych właścicieli portali czy sklepów internetowych.

Jak się bronić?

Zabezpieczyć swoją stronę czy sklep przed niepożądanymi gośćmi można w bardzo łatwy sposób – ochroń swe połączenie WI-FI, aby nie mógł z niego korzystać byle kto. Powinieneś także wymyślać skomplikowane hasła, takie jakie nie są oczywiste a ich odgadnięcie jest trudne. Ponadto warto te hasła regularnie zmieniać.

Istotne jest, by hasło było silne. Z danych statystycznych wynika, że użytkownicy sieci bardzo często do kwestii doboru hasła podchodzą naprawdę lekkomyślnie, stawiając na takie kombinacje jak 123abc, pass, password123 czy haslo. Jest to kilka najczęściej wykorzystywanych i najgorszych, bo zbyt jasnych do wpadnięcia na nie nawet nie przez hakera. Jak najbardziej unikalna powinna być także nazwa użytkownika. Wreszcie stosowne zabezpieczenie komputera – uruchom program antywirusowy oraz loguj się przez SSL.

Jak założyć e-sklep i sprzedawać bez magazynu i produktów. Wyjaśniamy Dropshipping.

0
Jak założyć e-sklep i sprzedawać bez magazynu i produktów. Wyjaśniamy Dropshipping.

Pod pojęciem dropshippingu rozumie się charakterystyczny, uproszczony model sprzedawania usług bądź produktów online. Na czym on polega i w czym tkwią jego zalety? Jak proces ten wygląda w Polsce? O tym wszystkim dowiesz się z poniższych fragmentów. Zapraszamy do lektury.

W wielkim skrócie

Proces sprzedawania polega tu na tym, że klient od razu dostaje towar, jaki zakupi w sklepie internetowym. Produkt jest wysyłany wprost z hurtowni, nie tak jak często ma to miejsce z magazynu sklepowego. Co więcej, platforma sklepowa uiszcza wówczas opłaty tylko za to, co zostało sprzedane, nic ponadto. Jeżeli natomiast chodzi o umowę sprzedaży, to zawiera się ją na linii sklep – klient, z kolei hurtownia ma na celu wyłącznie dostawę zamówień za e-sprzedawcę. Nic więcej jej nie dotyczy.

Jak założyć e-sklep i sprzedawać bez magazynu i produktów. Wyjaśniamy Dropshipping.

Biorąc pod uwagę taki model dystrybucji można stwierdzić, iż jest to duże ułatwienie wynikające z faktu, że odpada tak jakby jeden etap standardowego procesu sprzedaży, a mianowicie eliminowany jest etap prowadzenia magazynu przez sklep internetowy. To pociąga za sobą również dużo niższe koszty dotyczące wysyłki produktów zamawianych metodą dripshipping. W przypadku omawianych tu e-sklepów możliwe jest zapewnienie doskonałych rozwiązań logistycznych.

W szczególności jest to ciekawa alternatywa dla tych, którzy dopiero co otwierają swój biznes i nie mają za dużego kapitału początkowego na jego uruchomienie pełną parą.

Proces dropshippingu

Jest to specyficzny model sprzedaży, w którym chodzi o pełną integrację między witryną sklepu online oraz hurtownią. W rezultacie pozyskuje się sprawny import, a także bardzo szybki. Można także bez większych trudności błyskawicznie aktualizować stany magazynowe, uzupełniać braki, zgłaszać je i w ogóle wychwytywać.

Ponadto mowa wtedy także o następujących praktycznie od ręki przeobrażeniach cenowych. Integracja musi działać na najwyższym poziomie i jeżeli ten proces w dropshippingu jest płynny, wówczas realne staje się proste załadowanie produktów oraz ukazywanie wyłącznie bieżących ofert w e-sklepie.

Ogólnie hurtownie, jakie bazują na takim modelu sprzedaży, mają tendencję do udostępniania szczegółowo przygotowanych plików, specjalnie na ten cel, zawierających skrupulatne opisy produktów. W dropshippingu generalnie chodzi o to, aby jak najszybciej zrealizować proces sprzedaży oraz dopełnić realizację zamówienia.

Warunki współpracy

Ogólnie to, na jakich zasadach współpracują sklep i hurtownie zależne powinno być praktycznie zawsze od indywidualnych ustaleń. Są one związane z tym, że każdy ma swoje rozwiązania, jakie w jego przypadku są optymalne.

Trzeba jednakże wiedzieć, iż dystrybucja oparta na dropshippingu opiera się zawsze na dużych oszczędnościach z perspektywy e-sklepu, bowiem redukowana jest opcja prowadzenia magazynu. Nie trzeba także ponosić kosztów wiążących się z przygotowywaniem paczek do wysłania do adresata.

Jak zamówić dobrą stronę www i nie przepłacić

0
Jak zamówić dobrą stronę www i nie przepłacić

Współcześnie prowadzenie jakiegokolwiek biznesu bez posiadania odpowiedniej strony internetowej, stanowiącej swego rodzaju wirtualną wizytówkę firmy jest wręcz niemożliwe. Nie przy takim ogromie różnorodności występujących na rynku czy też silnej konkurencji branżowej. Warto zwrócić zatem uwagę na to, aby w parze z rozpoczęciem działalności, w zasadzie nieważne w jakim sektorze, od razu zaplanować kreację swojej przyszłej witryny internetowej.

Niestety wykonanie profesjonalnej wizytówki firmowej to koszt rzędu nawet kilkunastu niekiedy tysięcy złotych. Generalnie ciężko jest mówić o jednej sumie, jaka dominuje, bowiem agencje reklamowe, interaktywne czy też indywidualnie działający jako freelancerzy programiści i graficy proponują zupełnie inne cenniki. Otóż ogólnie rzecz biorąc rozbieżności jakie występują często w związku z szacunkami kosztów stworzenia strony www to może być nawet parę tysięcy złotych na pojedynczym zleceniu. Co na taką rozbieżność wpływa i z czego to wynika? O tym dowiesz się z poniższych fragmentów naszego poradnika internetowego.

Podczas gdy jeden programista czy agencja zaproponują Ci zrobienie strony już za 2 czy 3 tysiące złotych, drudzy mogą dokładnie za taką samą usługę przez Ciebie zlecaną naliczyć sobie aż ponad 10 tysięcy złotych. Rodzi się zatem pytanie – na co patrzeć, aby nie przepłacić, ale też, żeby nie decydować się na zbytnie oszczędności kosztem fuszerki wykonanej przez mało doświadczonego specjalistę czy dopiero co raczkującą w tym biznesie agencję?

Jak zamówić dobrą stronę www i nie przepłacić

Na początek trzeba bowiem uświadomić sobie, z czego wynikają aż takie różnice cenowe. Otóż jeden może wykonać coś w dwie godziny, podczas gdy drugiemu zajmie to na przykład dwa dni. To oczywiście kwestia tego, jak zajęty jest programista, ile ma zleceń, a także na jakim poziomie zaawansowania pracuje, jakimi metodami i na jakim sprzęcie. Najważniejsze odmienności wynikają natomiast z kwestii rozmaitych funkcji, które wiążą się z projektowaniem stron internetowych.

A zatem można owe portale wykonywać na wiele metod, z czego powszechne jest zarówno kodowanie od zera, jak także wykorzystywanie już istniejących szablonów i gotowych modułów. Rzecz jasna w tym drugim przypadku zejdzie znacząco szybciej, a koszty tym samym można liczyć, iż będą dużo niższe niż w wariancie pierwszym.

Strona częstokroć robiona jest za pośrednictwem klasycznego kreatora. Niekiedy stosowane są także bezpłatne systemy. Jeszcze inne metody natomiast opierają projektowanie witryn www na tak zwanym frameworku.

Wielu zleceniodawców niestety jednak przepłaca na stronach internetowych, a to wynika z tego względu, iż zamawiający kierują się pewnym schematem zleceń – przedstawienie koncepcji kilku agencjom, wybór zleceniobiorcy, podpisanie umowy na realizację strony, opracowanie i dopracowanie idei strony, wykonanie ostateczne. I już na wstępie taki mechanizm działania rodzi koszty.

Przede wszystkim ukazując agencji tylko zarys swego projektu przyszłej strony, generujesz wyższe sumy, ponieważ im mniej na wstępie ustaleń, tym bardziej w trakcie pracy może być ciężko dla programistów, zatem nierzadko na etapie dopracowywania koncepcji na stronę okazuje się, iż wymagane jest dodanie kolejnych elementów, wprowadzenie nowych funkcji, przerabianie czegoś itd.

Dużo lepszym wariantem będzie przedstawienie konkretów dotyczących pomysłu na stronę, w tym opracowanie szczegółowej specyfikacji. Wychodzisz z konkretem i konkret otrzymujesz, nie ma żadnych nieprzewidzianych kosztów dodatkowych.

Jak zaprojektować logo?

0
Jak zaprojektować logo?

Nie ma możliwości, abyś współcześnie funkcjonował w sieci prowadząc biznes czy też działał w postaci standardowej, stacjonarnej placówki, nie mając logo. Logotyp musi być podstawą, jeżeli chodzi o skuteczne wypromowanie Twego podmiotu na rynku. W konsekwencji tego doradzimy na łamach niniejszego artykułu poradnikowego, na co w szczególności zwrócić uwagę, jeżeli nosimy się z zamiarem zaprojektowania charakteryzowanego tu elementu graficznego.

Logo musimy najpierw w pełni zrozumieć. Istnieje kilka podstawowych, nadrzędnych zasad tworzenia logotypów. Istotne jest dokładne przeanalizowanie rodzaju czcionki oraz wyboru grafiki. W końcu to ma przesądzać o rozpowszechnieniu Twej marki i kojarzeniu się z nią na stałe. Logo jest jednym z najważniejszych elementów wpływających na wizerunek Twojego przedsiębiorstwa. Może przesądzić o sukcesie oraz pozwolić Ci na to, abyś bez większych trudności powiązał swoje produkty czy usługi z nazewnictwem firmy i jego reputacją wśród klientów.

Bardzo istotne jest zatem, zanim jeszcze wyjdziemy z opcją rozpoczynania projektowania logotypu, aby ustalić konkretnie jego przeznaczenie. Istotne jest więc dopasowanie go pod względem technicznym do naszego serwisu internetowego. Podstawą, a zarazem optymalnym rozwiązaniem, jest rozdzielczość wynosząca 72 dpi. Jeżeli natomiast mowa o takim logotypie, który ma iść do druku oraz znaleźć się na bilbordach czy też ulotkach reklamowych bądź w katalogach i broszurach, konieczna jest rozdzielczość 300 dpi.

Jak zaprojektować logo?

Następnym punktem rzecz jasna jest określona wizja. Musimy mieć koncepcję, która pozwoli nam na to, żeby wszystkie elementy logotypu odpowiednio rozmieścić. W tym celu niezbędne jest przykładowo połączenie nazwy z cechami szczególnymi firmy, dodanie do tego kolorystyki, powiązanie tego ze sfera prosperowania naszej firmy, połączenie z ewentualnymi napisami w stosownych czcionkach, rysunkami, zdjęciami itd. Kolejny krok do dopracowanie całej koncepcji.

Pamiętaj, aby czcionka współdziałała z obrazkiem. Nie bez znaczenia jest także jej kształt, grubość, struktura, rozmiar. Pamiętaj, że tym przecież przyciągnąć masz swojego potencjalnego użytkownika strony, odbiorcy usług oraz produktów.

Na koniec jeszcze kilka wskazówek, czego w przypadku opracowywania koncepcji logo należy się wystrzegać. Po pierwsze, musisz zważać na to, by nie za bardzo stosować kontrasty. Nie przynosi to żadnej efektywności. Maksymalny rezultat otrzymasz natomiast wtedy, kiedy wybierzesz takie czcionki, jakie są odmienne pod względem stylu oraz grubości.

Nie wybieraj przygnębiających, ponurych odcieni kolorystycznych, albo mało wyraźnych. Istotne są zwłaszcza ciepłe barwy, z naciskiem na przyciągający wzrok odcień czerwony. Zalecają graficy komputerowi, aby zestawiać ze sobą barwy ciepłe oraz zimne w proporcjach 2 do 1. Nie mieszajmy również kilku czcionek. Negatywny wydźwięk daje nawet zastosowanie już dwóch innych czcionek.

Jak Zarabiać Na Reflinkach

0
Jak Zarabiać Na Reflinkach

Reflinki stanowią jedną z bardziej interesujących, nowoczesnych metod pozyskiwania dochodów. Niniejszy artykuł stanowi poradnik internetowy poświęcony tematyce reflinków. Podpowiemy Ci, poprzez nasze wirtualne kompendium wiedzy, jak zyskiwać poprzez tą jakże innowacyjną formę zarabiania. Spójrz poniżej.

O co chodzi w reflinkach

Reflink ma pewne zadanie do wykonania, a mianowicie zapisuje on cookie, a więc w dosłownym tłumaczeniu ciasteczka. Są one rejestrowane na określonym komputerze, a w konsekwencji tego, można otrzymać prowizję. I to jest właśnie realny zarobek. Jeżeli chodzi o formy rozliczeniowe, to modeli jest tu kilka. Do najpopularniejszych zalicza się trzy podstawowe opcje.

Jak Zarabiać Na Reflinkach

Pierwsza to CPC czyli cost per click, co w dosłownym rozumieniu tłumaczy się jako koszt generowany za kliknięcie, a więc w praktyce opiera się to na zyskiwaniu poprzez klikanie w określony link. Druga forma zarabiania to CPL czyli dokładniej rzecz biorąc Cost Per Lead a zatem koszt za kontakt, a więc prowizja zostaje naliczona wówczas, gdy spełnione są przez użytkownika wszystkie wymogi, jakie są zawarte w formularzu rejestracyjnym.

Jako trzecią formę wyszczególnia się zaś model CPS czyli cost per sale, a więc procent naliczany od sprzedaży. W tym ostatnim przypadku chodzi o to, że prowizja jest sumowana za każdą jedną sprzedaż. A zatem im więcej transakcji, tym więcej zysku.

Unikalny reflink

Unikatowy reflink otrzymuje się po zapisaniu do programu partnerskiego. W ten sposób zaczynasz zarabiać. Metoda ta jest banalnie prosta i niefatygująca Cię w żadnym stopniu.

Zyskiwanie środków pieniężnych na reflinkach nie tylko jest popularne, ale także bardzo opłacalne z perspektywy czasu, bowiem pozwala na spore zyskiwanie funduszy, w zasadzie za nic konkretnego, bez większego wysiłku. Jest to banalnie łatwe, a przy tym korzystne z perspektywy czasu.

Bardzo dużo jest osób, które reflinki traktują jako swoje standardowe, główne źródło zarobków. Przeważnie takie zjawisko tyczy się mieszkańców Stanów Zjednoczonych. W Ameryce notowane są nawet sumy w wysokości do kilkudziesięciu tysięcy dolarów zysku! W związku z tym, jeśli znasz angielski i operujesz nim biegle, warto abyś zrobił z tego wyraźny pożytek.

Wartościowe sposoby

Idealne sposoby na to, aby zaistnieć i zdobywać zyski poprzez reflinki jest prowadzenie platformy blogowej, a także stworzenie indywidualnego kanału na YouTube. Nagrywaj filmiki, publikuj posty, reklamuj siebie samego i swoją działalność, a także twórz strony firmowe prowadzonego przez Ciebie podmiotu gospodarczego. Jeżeli chodzi o blog to tu należy wyszczególnić plus w postaci wysokiej jakościowo treści, jaką proponujesz swym odbiorcom.

Ponadto przy odpowiedniej promocji, powiedzmy za pomocą modnego dzisiaj SEO czyli optymalizacji stron i pozycjonowania, sprawiasz, że witryna jest bardzo modna, szeroko rozpowszechniona i przez to zyskujesz więcej czytelników, a na ich zaangażowaniu w lekturę najzwyczajniej w świecie zarabiasz.

Jak zarabiać na YouTube i zostać pracowitą mrówką?

0
Jak zarabiać na YouTube i zostać pracowitą mrówką?

Nie masz ochoty na standardową pracę na etacie? Nie musisz męczyć się, dołączając w szeregi „korposzczurów”, kiedy masz znacznie bardziej ciekawe alternatywy, które coraz bardziej wysuwają się na czoło, jeżeli chodzi o formę efektywnego zarobkowania. Co mamy na myśli?

Zyski generowane przez działalność prężnie realizowaną za pośrednictwem platformy YouTube. O tym będzie nasz niniejszy poradnik internetowy. Podpowiemy, co zrobić, aby prosperować na YouTube na tyle dynamicznie i skutecznie, by przynosiło to określony zarobek.

Generalnie YouTube daje niczym nieograniczone możliwości, a wynika to z faktu, że na tejże platformie znajduje się praktycznie wszystko, czego tylko może zapragnąć chcący zyskać informację, porady czy rozrywkę użytkownik Internetu. Jest to miejsce publikowania filmików online, robienia nagrań filmowych w trakcie kontynuowania gry, wideo z rozrywką, prezentowanie kompendium wiedzy na rozliczne tematy czy też poradników i filmików o charakterze czysto rozrywkowym bądź edukacyjnym.

Jeżeli chodzi o podjęcie działalności za pośrednictwem YouTube, to może to zrobić każdy kto tylko ma na to ochotę. Autorskie filmiki możemy nagrywać, kiedy zechcemy, a także automatycznie je publikować, zyskując tym samym grono odbiorców i liczbę wyświetleń. Wszyscy YouTuberzy mają również sposobność uruchomienia opcji generowania przychodu z reklam Google AdSense, jakie pojawiają się na serwisie, lecz nie od razu spodziewać się należy grubych milionów zarobionych na nagraniach, niezależnie od tego jak są one trafne, dobre, zabawne i wartościowe.

Bardzo często Google AdSense pozwala zarabiać tym, którzy świetnie strzelą się z tematyką na topie. Ponadto nie bez znaczenia jest również liczba wyświetleń wideo, a także częstotliwość publikacji nagrań przez nas realizowanych. W tym zakresie wydaje się to być proces banalnie prosty – jeżeli więcej publikujesz, masz więcej wyświetleń, im więcej masz wyświetleń, tym więcej pozyskasz w ramach zarobku z reklam Google AdSense.

Jak zarabiać na YouTube i zostać pracowitą mrówką?

Najważniejszy zatem okazuje się pomysł, który musi być celny, idealnie trafiony w preferencje odbiorców, być może zgodny z tym, na co aktualnie jest moda, albo wręcz odwrotnie – niszowy, aby przyciągnąć użytkowników Internetu, którzy poszukują takich treści, jakie prezentujesz im w swoich nagraniach, ale które nie są powszechnie dostępne.
Na YouTube warto się nie zniechęcać, ale małymi krokami zwiększać systematycznie pozyskiwany dochód.

Możesz promować się, pozycjonować swoje wideo, ale nie to jest podstawą Twego sukcesu. Najistotniejsze jest to, żeby mieć konkretną ideę na stworzenie kanału oraz pomyśleć nad właściwym wyborem odpowiedniej grupy docelowej, która będzie stanowiła wierne grono Twoich odbiorców. Istotnym czynnikiem jest także język, jakim operujesz, w którym tworzysz swoje filmiki.

Nie ukrywajmy, że więcej są w stanie zyskać ci, którzy tworzą nagrania po angielsku. W końcu angielski to język użytkowy, który jest na chwilę obecną najpopularniejszy, a zatem jeżeli nim władasz, nie ograniczaj swoich wideo wyłącznie do języka polskiego. Co więcej, stawki za reklamy Google AdSense w języku angielskim są o wiele wyższe.

Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

0
Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

W dobie tak szeroko postępującej informatyzacji, skomputeryzowania dostrzegalnego praktycznie w każdej jednej branży, na ogół ciężko jest się obejść bez strony internetowej. W konsekwencji tego jak grzyby po deszczu wyrastają zupełnie nowe punkty usługowe zaliczane do niezwykle dzisiaj popularnych agencji reklamowych czy też placówek interaktywnych.

Poza programistami czy marketingowcami, podstawą ich funkcjonowania okazują się świetnie wyszkoleni, kreatywni i doświadczeni graficy komputerowi. Ze względu jednakże na tak bardzo szeroko rozpowszechniony zawód grafika, agencje biją się między sobą o solidnego pracownika. W niniejszym poradniku podpowiemy zatem, gdzie i w jaki sposób zabierać się za poszukiwania dobrego grafika.

Wydawać by się mogło, że skoro panuje ogólny kryzys i stopa bezrobocia rośnie, nie trudno o wyszukanie dogodnego pracownika na każde stanowisko. I otóż jak się okazuje, w pewnych branżach, nawet tych bardzo popularnych, chętnie wybieranych jako ścieżki kształcenia przez ludzi młodych i równie chętnie wykładanych na uczelniach wyższych czy w szkołach policealnych, panuje pewnego typu deficyt.

Tak jest właśnie w zakresie zawodów programisty oraz charakteryzowanego tu grafika komputerowego. Znalezienie kogoś, kto będzie pomysłowy, nowoczesny w swych wizjach twórczych oraz pracowity i zechce dla nas pracować, to niekiedy naprawdę twardy orzech do zgryzienia.

Rekrutacja może być trudna, skomplikowana oraz pracochłonna. Projektant graficzny powinien mieć z jednej strony zdolności, predyspozycje, wiedze teoretyczną, ale także i umiejętności praktyczne, czyli doświadczenie. Co więcej, tego rodzaju profesja bazuje na indywidualizmie. Coś, co z mojej perspektywy wydaje się ładne, estetyczne, ciekawe, wcale nie musi być tak samo odbierane przez Ciebie.

Jak znaleźć grafika – kompletny poradnik

A zatem ogólnie przez jednych uznawany za świetnego grafika spec, może być zupełnym przeciętniakiem w oczach drugiego pracodawcy. To wszystko przekłada się zatem na czasochłonne i żmudne procesu naboru pracowników na pozycję grafika.

Znalezienie grafika powinno być uzależnione nie tylko od naszych indywidualnych preferencji, gustu, zapotrzebowania czy tego, ile jesteśmy w stanie mu zaoferować pieniędzy, ale przede wszystkim od wytypowania stosownych miejsc poszukiwań przyszłego pracownika. W tym celu istotne jest zatem nieograniczanie się do jednego źródła.

Korzystaj z ogłoszeń samodzielnie dodawanych przez Ciebie na serwisach z anonsami, ale też śledź jakie portfolia mają w sieci czy właśnie na portalach branżowych freelancerzy, czyli wolni strzelcy, którzy do tej pory działają w pojedynkę, na własny rachunek. Warto również zainwestować w portale crowdsourcingowe, a więc konkursy.

Przykładem są 99 designs czy designer.pl. jakie opierają swoje funkcjonowanie na konkursach graficznych. Prawdziwą kopalnią informacji jest także poczta pantoflowa – a zatem informuj jak najwięcej osób, że kogoś poszukujesz, a może akurat znajomy znajomego jest poszukującym etatu grafikiem?

ZOBACZ TEŻ